מנעולן בחיפה - 24 שעות ביממה

מנעולן בחיפה – המלצות וחוות דעת מלקוחות

הנה מספר עדויות אשר אספנו מקהל לקוחותינו במהלך השנים בהם אנחנו מספקים שירותי מנעולנות בחיפה והסביבה. כל הלקוחות ללא יוצא מן הכלל, קיבלו מאיתנו שירות מהיר, אדיב ומקצועי.

להזמנת מנעולן בחיפה ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3952682 ונשמח לייעץ, לעזור ולפתור לך את הבעיה בצורה המהירה, הבטוחה והמקצועית ביותר.

עידן מנעולנים נתנו לבית הספר שלנו שירותי מנעולנות מספר פעמים בשנה האחרונה, השירות שניתן היה תמיד מקצועי, במחירים הוגנים אשר תואמים את מחירי השוק ובזמנים שהתאימו לצוות הניהול של בית הספר. יישר כוח, המשיכו כך !
דיצה ברזני, חיפה

לפני כמה ימים, הזמנתי את דוד לפריצת דלת הכניסה בביתי. דוד הגיע בשעה שסיכמנו, היה מאוד נחמד וביצע העבודה בצורה מהירה !
רחל גלזר, דניה, חיפה

עידן הגיע בשעה שקבעתי איתו, פתר בצורה מאוד מהירה את הבעיה בכספת בעסק והיה מאוד אדיב לכל אורך התקשרות בינינו. אנחנו מאוד מרוצים ושמרתי את המספר של עידן מנעולנים לפעם הבאה שנצטרך שירותי מנעולנות לעסק.
ניר טל, נשר

עידן היה אצלי בבית לביצוע עבודה מורכבת במיוחד, הוא עמד בהצעת המחיר שאישרתי בטלפון למרות שהוא נתקל במספר דברים שלא ציינתי בפניו. אני מאוד מרוצה מן השירות שקיבלתי ואני בהחלט ימליץ עליו בעתיד לחברים ומשפחה.
הילה שמש, טירת הכרמל

השירות של עידן מנעולנים הוא פשוט מעולה, מדויק ומקצועי בדיוק כמו שהבטיחו באתר שלהם. פשוט התקשרתי, תיארתי להם את הבעיה שהייתה בדירה המושכרת שלי והם חזרו אלי תוך 5 דקות עם מספר פתרונות מלאים (והכי חשוב לא יקרים) לבעיה.
ניסים כהן, חיפה

רוצה גם לקבל שירות מקצועי, מהיר ובטוח עוד היום? – התקשר עכשיו ל – 072-3952682 ואנו נשמח לייעץ, לעזור ולפתור לך את הבעיה במהרה.