למה לחשוב להחליף את הצילינדר לאחר מעבר לדירה חדשה?

אם קניתם דירה חדשה מקבלן, דירה יד שניה או שאולי אתם עוברים לדירה שכורה מומלץ להזמין מנעולן אשר יוכל לעבור ולהחליף את כל הצילינדרים בדלתות הדירה. לעיתים קרובות, התעלמות מן המצב הקיים, עלולה להוביל לכך שמפתחות הדירה "יסתובבו" אצל יותר מידי אנשים שאתם לא יודעים מי הם.

אם אתם זקוקים לשירותיו של מנעולן מוסמך, מקצועי ואמין באזור חיפה והקריות, ניתן להתקשר עכשיו ל – 072-3952682 ונשמח להגיע עד אליך. אנו יוצאי כוחות הביטחון, בעלי תעודת יושר מטעם משטרת ישראל ומעניקים שירות 24/7 מסביב לשעון.

למה לחשוב להחליף את הצילינדר לאחר מעבר לדירה חדשה?

למה לחשוב להחליף את הצילינדר לאחר מעבר לדירה חדשה?

בעת מעבר לדירה חדשה או יד שניה, ישנה חשיבות רבה בהחלפת כל הצילינדרים בדירה (או לכל הפחות, הצילינדרים של דלתות החוץ). הסיבות העיקריות לכך הן:

  • בעלי מקצוע – לא משנה אם מדובר בדירה חדשה מקבלן או דירה יד שניה, סביר להניח שמפתחות הדירה היו אצל יותר מידי בעלי מקצוע לפני שהם הגיעו אלינו. קבלן השיפוצים, איש הצבע או אפילו פועלי חברת הובלות שהובילו את תכולת הדירה יכולים להחזיק בשכפול של מפתח דלת הכניסה ולחדש את הגישה בכל רגע נתון.
  • היסטוריה – לכל דירה יד שניה יש היסטוריה של דיירים קודמים, פעמים רבות אין לנו את היכולת להעריך מי היו אותם דיירים, מצבם הנפשי והפיננסי. המצב קשה עוד יותר כאשר מדובר על דירות להשקעה אשר מושכרות לתקופות קצרות או ארוכות ובהן תחלופת וכמות הדיירים היא גדולה במיוחד.
  • ביטחון אישי – החלפת צילינדרים ומנעולים מעניקה ביטחון אישי, וודאות ושקט נפשי בכך שרק לכם יש את מפתחות הדירה בידיים.

לסיכום, ההמלצה שלנו היא ברורה, בכל מעבר דירה עליכם להחליף את כל הצילינדרים והמנעולים של דלתות הדירה – רק בצורה זו, תוכלו לישון בשקט ולדעת כי רק לכם יש גישה לדירה. התעלמות מנושא חשוב זה, עלולה להוביל לפריצה, גניבת תכולת הדירה ואף לסיכון ממשי של המשפחה (אנסים, חולי נפש, פדופילים וכדומה).

במידה ואתם זקוקים לשירותי החלפה של צילינדרים ומנעולים בחיפה והקריות, ניתן ליצור עימנו קשר ב- 072-3952682 ונשמח להגיע עד אליך בתוך זמן קצר מרגע קבלת הקריאה.