איך לא להיתקע מחוץ לדירה?

אחד הסיטואציות המתסכלות ביותר היא להגיע לפתח הדלת, ולגלות שאין לך את היכולת לעבור דרכה לדירה. סביר להניח שהבעיה טמונה במנגנון הכניסה שבתוך הדלת, חוסר תחזוקה וסימנים מקדימים שבוודאי הופיעו בשבועות שלפני…

על מנת למנוע חוסר נעימות או אפילו אסון, מומלץ להקפיד על תחזוקה נאותה של דלת הכניסה לדירה. במאמר זה, אציג לך מספר נקודות שעלולות להצביע על תקלה צפויה במנגנון הדלת שלך.

אם אתה תקוע מחוץ לדירה וזקוק לשירות SOS של מנעולן מוסמך בחיפה והקריות, אנו מזמינים אותך ליצור עימנו קשר ב – 072-3952682. אנו מבטיחים שירות מהיר, אמין ובמחיר הוגן על ידי צוות מנעולנים מוסמך בתוך 15-30 דקות מרגע הקריאה למוקד.

איך לא להיתקע מחוץ לדירה?

איך לא להיתקע מחוץ לדירה?

לרוב, נעילה מחוץ לדלת הכניסה, יכולה להתרחש במצבים הבאים:

  1. דלת טרוקה – סיטואציות של "דלת טרוקה" מתרחשות על בסיס יומיומי, בקרב בעלי דירות אשר דלת הכניסה שלהם היא בעלת ידית קבועה אשר לא ניתנת להזזה מהצד החיצוני של הדלת. פעמים רבות, סיטואציות של דלת טרוקה מתרחשות כתוצאה מחוסר תשומת לב של בעל הדירה.
  2. מנעול Dead-Bolt – מנעול Dead-Bolt הוא מנעול אשר מאפשר נעילה פשוטה בצד הפנימי של הדלת. מנעול זה נפוץ מאוד בארה"ב, כאשר בישראל הוא מיושם בעיקר בדלתות Custom-Made אשר יוצרו בצורה פרטית על ידי נגר.
  3. תחזוקה לא נאותה – תחזוקה לא נאותה של דלת הכניסה עלולה להוביל לתקלות במנגנון הנעילה והפתיחה שלה. לרוב, ידית נפולה יכולה להצביע על תקלה צפויה במנגנון הנעילה. כמו כן, מומלץ לשמן את הדלת אחת לחצי שנה-שנה באמצעות פתיחת המגן וריסוס שמן על מנגנון ולשונית הנעילה של דלת הכניסה.

באופן כללי, מנגנוני הנעילה והצילינדרים של המותגים הישראליים הם אמינים ביותר, אך כמובן, שתחזוקה לא נאותה שלהם עלולה להוביל לבעיות שונות.

לצערנו, ישנן לא מעט דירות למכירה בחיפה והקריות אשר לא מתוחזקות בצורה מיטבית (וזאת בלשון המעטה). אם רכשתם דירה חדשה מקבלן או אם רכשתם דירה יד שניה, הזמינו מנעולן אשר יוכל לבצע החלפת צילינדרים ובדיקת מערכות מקיפה של דלתות הדירה (פנים וחוץ).

ניתן ליצור עימנו קשר ב- 072-3952682 ומנעולן מוסמך ישמח לתת לך שירות מקצועי, אמין וכמובן, במחיר הוגן מבלי לנצל את הסיטואציה, הקושי והמשבר שלך.