איך לבחור מנעולן רכב?

למרות הדעה הרווחת, אנו נזקקים לשירותיו של מנעולן רכב בשלל מצבי חירום ושגרה החל מפריצת רכב ועד שכפול מפתחות ושלטים. במאמר זה אציג מספר טיפים לבחירה של מנעולן רכב מוסמך אשר יוכל להעניק לך שירות הוגן, מקצועי ואדיב 24 שעות ביממה ולא חלילה ינצל את המצב בשביל לעקוץ אותך על הדרך.

אם יש לך בעיה באחד ממנעולי הרכב או שיש לך צורך בפריצה מהירה של הרכב באזור חיפה והקריות, אני אשמח להגיע עד אליך ולהעניק לך שירות חירום ושגרה  לאורך כל שעות היממה. לקבלת פרטים נוספים, ניתן ליצור עימי קשר ב – 072-3952682 ואשמח להיות שם בשבילך!

איך לבחור מנעולן רכב?

איך לבחור מנעולן רכב?

לצערנו, שוק המנעולנים פרוץ לחלוטין כך שכל אחד יכול להציע שירותי מנעולנות. במקרה הטוב, המנעולן "החאפר" יגבה ממך מחיר מופקע, אך במקרה הרע הוא עלול לסכן אותך ואת הסובבים אותך (המשפחה הגרעינית,  החברים וכדומה).

בעת בחירת מנעולן רכב מומלץ לשים לב לפרטים הבאים:

  • תעודת מנעולן מורשה – באופן כללי, בישראל אין חובה חוקית להחזיק בתעודת מנעולן מורשה, אך כמעט כל מנעולן מומחה יחזיק בתעודה כזו. לצערנו, לא פעם שמענו על פורצים שהציגו את עצמם כמנעולנים מוסמכים ובמקום לעזור ללקוח שעומד מולם, באו לעקוץ, לגנוב או להזיק לו.
  • שעות פעילות וזמני תגובה – שירותיו המקצועיים של מנעולן רכב נדרשים לאורך כל שעות היממה כך שמומלץ לאתר מנעולן רכב אשר מעניק שירות הוגן, אדיב ומקצועי מסביב לשעון. בנוסף, מומלץ לאתר מנעולן אשר בעל זמני תגובה מהירים של 15-45 דקות ובצורה זו להבטיח מענה מהיר במצבי חירום (SOS).
  • המלצות מבני משפחה וחברים – לרוב, שירותי המקצועיים של מנעולן רכב יהיו רלוונטיים בעיקר בשעת חירום כאשר צריך לחלץ את בעלי הרכב מסיטואציה לא נעימה. במקרים אלה, יהיה קשה מאוד לקבל המלצות מבני משפחה וחברים, אך עדיין ניתן לקרוא המלצות מקוונות על המנעולן ולנסות לתהות על קנקנו דרך אתרים ופלטפורמות אשר מאפשרות זאת כמו פייסבוק, גוגל לעסק שלי וכדומה.

לסיכום, שירותי של מנעולן רכב נדרשים במצבי חירום (SOS) ושגרה לאורך כל שעות היממה. בחירה מושכלת של מנעולן רכב תבטיח כי המנעולן שמגיע עד אליך הוא מקצוען, אדיב ושירותי ולא חלילה, פורץ במסווה של מנעולן.