האם פוליסת ביטוח לרכב כוללת כיסוי ופיצוי על פריצת הרכב שלך?

פוליסות ביטוח חובה ומקיף לרכב מעניקות כיסוי ופיצוי כספי בשלל מקרי קצה החל מנזקי פח קלים ועד לתאונות דרכים או גניבה של הרכב הפרטי.

חלק מפוליסות הביטוח יכולות לכלול הרחבה של שירותי דרך אשר יעניקו לך פיצוי כספי על תקלות מיגון ברכב (איבוד של המפתחות, תקלה בשלט הרכב וכדומה) – אך, לא תמיד יהיה משתלם להפעיל אותן.

אם ננעלת מחוץ לרכב, כנראה שלא תהיה לך ברירה אלא להזמין מנעולן מוסמך אשר יוכל להגיע עד אליך בתוך זמן קצר. אני אשמח להגיע עד אליך באזור חיפה והקריות לאורך כל שעות היממה, 7 ימים בשבעו. לקבלת שירות מקצועי, ניתן ליצור עימי קשר ב –  072-3952682 ואשמח להיום שם בשבילך ולעזור לך לחזור אל הכביש.

האם פוליסת ביטוח לרכב כוללת כיסוי ופיצוי על פריצת הרכב שלך?

האם פוליסת ביטוח לרכב כוללת כיסוי ופיצוי על פריצת הרכב שלך?

לצערנו, כמעט כל אחד מאיתנו יתקע במהלך חייו לצד הדרך כתוצאה מתקלה בלתי צפויה ברכב הפרטי. במקרים רבים, ניתן יהיה לפתור את הבעיה בתוך זמן קצר (לדוגמא, פנצ'ר, תקלות מיגון או תדלוק בשטח), אך בחלק מהם אנו עלולים למצוא את עצמו פשוט "תקועים" לצד הרכב.

לרוב, פוליסות ביטוח רכב חובה אינן כוללות שירותי דרך מלאים, כך שמבוטחים אשר רוצים ליהנות משירותי דרך מלאים, חייבים לרכוש ביטוח רכב מקיף עם שירותי דרך מורחבים במיוחד. לעיתים קרובות, הפרמיה על שירותי הדרך המורחבים היא גבוה במיוחד ודורשת השתתפות עצמית – כך יוצא שמבוטחים רבים בוחרים לוותר על הרחבה זו.

שירותי דרך מורחבים מעניקים למבוטחים מענה בסיטואציות הבאות:

  • שירות גרירה וחילוץ – שירותי גרירה וחילוץ מתקלות או תנאי שטח בלתי צפויים.
  • שירות תדלוק בשטח – שירותי תדלוק שטח במקרים בהם המבוטח נתקע לצד הדרך, ללא דלק במיכל הדלק.
  • שירות תיקונים בזמן חירום (SOS) – שירותי חירום (SOS) לתיקון פנצ'רים, החלפה של נורות וכדומה.
  • שירות מיגון – שירותי מיגון ופריצה במקרה של תקלות במנגנון הנעילה של הרכב (אימובילייזר או שלט הרכב).

לסיכום, כפי שניתן לראות לא תמיד ניתן או בכלל משתלם כלכלית להפעיל את פוליסת הביטוח של הרכב בבעיות מיגון. ברוב המקרים, משתלם יותר להזמין ספק חיצוני (מנעולן רכב, חשמלי רכב, גרר וכדומה ) אשר גם יעניק שירות מהיר, זול וטוב יותר וגם לא יעלה לך את מחיר הפוליסה בעתיד.