מה כדאי לעשות לפני שקוראים למנעולן?

לצערנו, אף אחד לא מתכנן להינעל מחוץ לדלת הכניסה לדירה, אך שנייה אחת של חוסר תשומת לב יכולה להשאיר אותך מחוץ לדלת. לפני שאתה רץ לקרוא למנעולן הקרוב אליך, הנה כמה הגנות וטיפים שיעזרו לך לחדש את הגישה לדירה היקרה.

אם אין לך ברירה ואתה זקוק לשירותיו של מנעולן מוסמך בחיפה והקריות, ניתן תמיד להתקשר אלי ב – 072-3952682 ולקבל מענה מהיר, אמין ובמחיר הוגן.

מנעולן מוסמך בחיפה

טוב שכן קרוב מאח רחוק

אחת הבעיות השכיחות ביותר היא לקוחות אשר טורקים את הדלת ונתקעים מחוצה לה מבלי שיש להם את האפשרות לפתוח אותה (בשפה המקצועית, תופעה זו מוגדרת כדלת טרוקה). תופעה זו נפוצה בעיקר בקרב בעלי בתים פרטיים או בדלתות שבהן הידית עגולה/מרובעת וקבועה מהצד החיצוני (Deadbolt).

במקרים אלה, מנגנון הדלת והצילינדר הוא תקין לחלוטין וכל מה שהלקוח צריך הוא לסובב את המפתח. לצערנו, פעמים רבות ללקוח אין מפתח רזרבי אצל שכן, בן משפחה או חבר קרוב ואז הוא נדרש להזמין מנעולן אשר יפרוץ עבורו את הדלת.

ההמלצה שלי היא לשכפל בכמה שקלים את המפתח הקיים ולתת לאדם אחד או שניים שאתם סומכים עליו שכפול, כך שבשעת צרה תוכלו ליצור עם אחד מהם קשר ולקבל גישה מחודשת לדירה היקרה.

ומה אם אני כבר תקוע בחוץ?

במקרים בהם אין ברירה וחייבים להזמין מנעולן, מומלץ להקפיד על הטיפים הבאים:

  • מנעולן מוסמך בלבד – לפני הזמנת המנעולן, מומלץ לבדוק כי הוא רשום באיגוד המנעולנים ובעל תעודת יושר מטעם משטרת ישראל. מנעולן חאפר יכול לא רק לגבות מחירים מופקעים ולנצל את מצבך, אלא גם ליצור לך נזקים חדשים שעלותם יכולה להגיע למאות ואלפי שקלים.
  • מנעולן מקומי – תמיד כדאי לאתר מנעולן מקומי, כך שאם לצורך הדוגמא הדירה נמצאת ברחובות, חפש מנעולן ברחובות ולא מנעולן בנס ציונה או ראשון לציון. פעמים רבות, מנעולנים מקומיים גובים מחירים הוגנים משום שהם פועלים בקהילה שלהם.
  • המלצות וחוות דעת – למרות שלעיתים קרובות, מנעולן מגיע בשעת משבר כאשר אין לך זמן לבצע בדיקות, השוואות ויותר מידי בדיקות רקע עדיין מומלץ לקרוא מספר חוות דעת והמלצות על המנעולן ברשתות החברתיות או בעמוד העסק של המנעולן בגוגל.

לסיכום, חשיבה ותכנון מקדים יכולה לחסוך לך את עלות עבודת המנעולן המוסמך. במידה והדלת תקולה או שלא ניתן לפתוח אותה באמצעים הקיימים, חשוב להקפיד על הטיפים הנ"ל אשר יבטיחו כי המנעולן שיגיע אליך הוא מנעולן מוסמך, אמין והוגן.

לקבלת שירותי מנעולן בחיפה, ניתן ליצור עימי קשר ב – 072-3952682 ואשמח להעניק לך שירות מנעולנים מקצועי לאורך כל שעות היממה – 24/7 מסביב לשעון.